Gizlilik Politikası

Siirikolik.net olarak, kullanıcılarımızın gizliliğini korumaya ve kişisel bilgilerinin güvenliğini sağlamaya önem veriyoruz. Bu Gizlilik Politikası, sitemizi kullanırken topladığımız bilgileri, bu bilgileri nasıl kullandığımızı ve üçüncü taraflarla nasıl paylaştığımızı açıklar.

Topladığımız Bilgiler:

  • Ziyaret Bilgileri: Sitemizi ziyaret ettiğinizde, IP adresiniz, tarayıcı türünüz, işletim sisteminiz ve ziyaret ettiğiniz sayfalar gibi bilgileri otomatik olarak toplarız.
  • Kişisel Bilgiler: Bize e-posta yoluyla veya sitemizdeki formları doldurarak adınız, e-posta adresiniz ve diğer kişisel bilgilerinizi sağlayabilirsiniz.

Bilgileri Nasıl Kullanıyoruz:

  • Topladığımız bilgileri, sitemizi geliştirmek ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için kullanıyoruz.
  • Kişisel bilgilerinizi, e-posta bültenlerimiz ve pazarlama materyallerimiz gibi iletişimler göndermek için kullanabiliriz.
  • Yasal olarak gerekli olduğunda veya yasal bir soruşturmaya uymak için bilgileri üçüncü taraflarla paylaşabiliriz.

Çerezler:

Sitemiz, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Çerezler, bilgisayarınızda depolanan küçük metin dosyalarıdır. Çerezleri, sitemizi ne sıklıkla ziyaret ettiğinizi ve hangi sayfaları görüntülediğinizi takip etmek gibi çeşitli amaçlarla kullanırız.

Reklamcılık:

Sitemiz, Google AdSense gibi reklam ağları tarafından sağlanan reklamları görüntüler. Bu reklam ağları, reklamları daha alakalı hale getirmek için çerezler ve diğer izleme teknolojilerini kullanabilir.

Haklarınız:

  • Kişisel bilgilerinizi kontrol etme ve düzeltme hakkınız vardır.
  • Kişisel bilgilerinizin işlenmesini sınırlama veya silme hakkınız vardır.
  • Bize e-posta yoluyla ulaşarak bu haklarınızı kullanabilirsiniz.

Değişiklikler:

Bu Gizlilik Politikası’nı zaman zaman güncelleyebiliriz. Bu nedenle, bu politikayı düzenli olarak gözden geçirmenizi öneririz.

Sorumluluk Reddi:

Bu Gizlilik Politikası, yalnızca siirikolik.net sitesi için geçerlidir. Sitemizdeki bağlantılar aracılığıyla eriştiğiniz diğer web sitelerinin gizlilik politikalarından sorumlu değiliz.